Regulamin

Regulamin

Warunki świadczenia usług
Regulamin sklepu internetowego www.vital-farm.pl.


§1 - Ogólne Postanowienia.

Niniejszy Regulamin jest zgodny z Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną i reguluje warunki zawierania umów sprzedaży w sklepie www.vital-farm.pl. Sklep prowadzony jest przez firmę Columbovet Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Nizinna 12/U2, 04-362 Warszawa, NIP: 113-301-30-19, REGON: 385867054, KRS: 0000836268, e-mail: biuro@columbovet.eu, tel. 782 840 008. Wszelkie środki komunikacji ze sprzedawcą są dostępne w zakładce „Kontakt”. Do korzystania ze sklepu potrzebne jest urządzenie z dostępem do Internetu, przeglądarka, aktywny e-mail, pliki cookies i FlashPlayer. Regulamin jest dostępny stale i można go utrwalić. Konsumentem jest osoba fizyczna dokonująca zakupu niezwiązanego z działalnością gospodarczą. Regulamin nie ogranicza praw konsumentów. Reklamacje dotyczące usług elektronicznych i działania sklepu można składać pod adresem: reklamacje@vital-farm.pl 


§2 - Użytkownicy i Rejestracja

Użytkownikami mogą być osoby pełnoletnie i jednostki prawne z odpowiednią zdolnością prawną. Rejestracja jest dobrowolna i bezpłatna, a konto można usunąć w dowolnym momencie. Rejestracja nie jest konieczna do zakupów. Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie newslettera. Użytkownik ma obowiązek aktualizacji danych i nie może udostępniać konta ani hasła. Sprzedawca może zawiesić konto w przypadku naruszenia regulaminu. Zakazane jest zbieranie danych i wykorzystywanie elementów sklepu bez zgody. Konto jest prowadzone na czas nieokreślony, można je usunąć. Klient może odstąpić od umowy konta w ciągu 14 dni od rejestracji. 


§3 - Zakupy

Informacje o produktach są zaproszeniem do składania ofert. Klient wybiera produkty, dodając je do koszyka. Należy podać poprawny adres dostawy i numer telefonu. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie i dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku niedostępności produktu, sprzedawca informuje klienta i zwraca pieniądze. 


§4 - Płatność

Klient może płacić przez system Stripe, kartą płatniczą lub za pobraniem. Brak wpłaty w ciągu 2 dni anuluje zamówienie. Cena produktu obejmuje podatki. Klient może otrzymać paragon lub fakturę elektroniczną. W przypadku chęci otrzymania dokumentu w wersji papierowej, klient musi zaznaczyć odpowiednią opcję podczas składania zamówienia.


§5 - Dostawa produktów

Miejscem realizacji umowy jest miejsce odbioru produktu. Koszty dostawy są podawane przed złożeniem zamówienia. Szacowany czas wysyłki jest podawany w podsumowaniu zamówienia. Wysyłka jest możliwa tylko na terenie Polski i do wybranych krajów. Dostawy są realizowane przez pracownika sklepu. Klient ma obowiązek sprawdzenia stanu produktu przy odbiorze. Sprzedawca nie odpowiada za niedostarczenie produktu z powodu błędnych danych dostawy. 


§6 - Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych jest sprzedawca. Przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z prawem i Polityką Prywatności, dostępną na stronie sklepu. 


§7 – Reklamacje

Można zgłaszać reklamacje pisemnie, przez formularz kontaktowy lub e-mail. Nie są akceptowane zwroty za pobraniem.

Wzór formularza reklamacyjnego suplementów diety dla zwierząt:
Dane klienta: Imię i nazwisko: ____ Adres: ____ E-mail: ____ 
Dane produktu: Nazwa produktu: ____ Numer partii: ____ Data ważności: ____ 
Opis wady: ____ 
Okoliczności wystąpienia wady: ____ 
Żądanie klienta: ____ 
Sygnatura i data: ____ 
Podpis klienta: ____ 

Adres konsumenta: Imię i nazwisko, adres. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej rzeczy: Opis produktu. Data zawarcia umowy: Data. 
Data odbioru produktu: Data. 
Imię i nazwisko konsumenta: Imię i nazwisko. 
Adres konsumenta: Adres. 
Podpis konsumenta: Podpis. 
Data: Data